Relationsskapandets ABC....

Att vara egen företagare eller vara anställd, ja, för mig är det viktigaste att få jobba med det jag brinner för, att nå ut med mitt budskap - att alla är värdefulla att lyssnas på och bli sedda.


Värdefulla att få lov att utvecklas för att skapa ökad kunskap kring det man ibland inte vet, eller vet hur man ska hantera. Sig själv, sin självkänsla, sina relationer, utvecklingsbarhet. Lära sig kommunicera både kroppsligt och verbalt så att man når ut, att lära sig bemötande och framförallt - en vinnande och önskad attityd!!
 

Hela livet ÄR relationer - livet byggs upp genom relationer, vad är då viktigare än att lära sig relationers ABC för att bli en vinnare i alla sammanhang där kunskap kring relationsbyggande är avgörande?


Kroppsspråk, språkbruk, mimik, vår presentation inför andra vad som kan vara avgörande, är något som alla gör varje dag, och som alla kan lära sig att bli mycket bättre på, så att man känner sig trygg i sig själv i möten, de där första sekunderna!!


Jag brinner för att väcka motivation hos alla med detta, att utbilda, att utveckla och att föreläsa om relationer och relationsskapandets ABC. En trygg människa som har en trygg självkänsla, känner inget behov av att hävda sig på andras bekostnad, inte heller något behov av att börja med droger eller brott. En "trasig" barndom har många upplevt lite eller för mycket av, men det hindrar inte att lära om och utvecklas, jag vet att människan har denna unika förmåga med rätt stimulans!


En chef är en chef, men en ledare behöver allt jag beskrivit ovan för att kunna bli en ledare!!
 

Jag är duktig på relationers ABC och hjälper er gärna!!


Ljuvlig söndagsmorgon med ett flexibelt tänkande
Eva-Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0