Nätverka på hög nivå - FB Malmö!!




Den glädje som jag och Carina Månsson känner över vårt underbara förslag att starta upp FB Malmö vänlunchträff i verkliga livet är svår att beskriva i korthet! :-))

Fyra träffar har vi anordnat i år, en i månaden, och glädjen är enormt stor vid varje träff!! Mellan 50 - 60 personer kommer till varje träff, hämtar sin lunch till ett reducerat pris på 72 kronor, tar sin bricka med S:t Gertruds goda lunch och går in i vårt glädjefyllda hus Vagnskjulet som vi får ha för oss själva! Luncha, mingla, prata och dela erfarenheter med varandra! Skapa nya kontakter och ny vänskap!

Detta går som en röd tråd med det jag älskar, att skapa vänskapliga och goda relationer som känns härligt glada! :-))

Känslan i Vagnskjulet är som en energispruta som varar i en månad! Alla ler, alla är öppna och delar med sig till varandra av sin glädje. Delad glädje är verkligen dubbel glädje! Rakhet, ärlighet, samförstånd, ja allt är som en ömsesidig spegling:-)) De flesta vill komma varje gång och nya fbvänner strömmar till varje gång, precis som är vår avsikt, fylla varandra med energi och nya ideér!!

Nu har vi ett nytt event på gång, att skapa en speedpresentation där varje presentatör får 30 sekunder på sig!!
Till detta har vi erbjudit hjälp av två duktiga skribenter och copywriters!

Min låter såhär:

Mitt namn är Eva-Christin Arkenlund - Din Andrepilot, konsult.

Bättre med en inre trygghet än oro för andras förväntan!

Jag har gjort en marknadsundersökning som visar på behovet av en personlig andrepilot inom all organisationskultur.

Genom personligt ledarskap väcker jag din motivation och hjälper dig uppnå din personliga inredning med din kompetens så du alltid vågar vara dig själv.

Våga lyfta till nya nivåer - förstå dig själv och andra bättre med en vinnande attityd.

Följ med på en flygtur - bli bäst på dig själv och landa som den hjälte du vill vara!

 



Det ska bli så spännande och vi ska bjuda in företag att komma och lyssna på ett minimingel med speedpresentationer för att öka kontaktnätet!! :-))

Möten - bemötande - spegling - lyssna - få tala - bli sedd - känna glädje - nå ut - känna ett inre välmående, ja, det är vårt syfte med FB Malmö och det är vår vision vi med glädje försöker leva upp till:-))

Jag känner mig så glad att jag vågar och vill vara den jag är:-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0