Ska sen, vänta till imorgon, sen sen sen ........

If you wait for too many tomorrows, there will be nothing in your life but empty yesterdays...


Så lätt att glömma, att varje liten minut av vårt liv är så värdefull! Och så enkelt att tänka, att jag gör det i morgon i stället. Hur vet jag så säkert att det finns en dag i morgon??? Att fånga dagen, är precis vad man ska göra och leva varje dag som om vore den min sista.


När jag var mellan 12 - 15 år, skilde mina föräldrar sig....jag har erfarenheten av att sakna att bli sedd under de åren....av nära betydelsefulla - familjen♥ Jag var populär bland vänner men saknade synligheten i hemmet och hade en otroligt sträng far....och två bröder...alla höll mig under superkontroll.... det jag saknade då, ger jag igen mångfalt till andra med lätthet och glädje!

Jag jobbar mycket med självreflektion, tar till mig det som känns värdefullt och en såååå viktig sak, lägger inte ner någon energi på det som är mindre bra, för vem är fullkomlig? Ingen...men alla är unika på sitt sätt, och det är DET jag ser i möten♥

Jag tycker att utveckling på den personliga planet kan göra oss rika - i alla aspekter- och att alla är värda att uppleva det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0