Livets bästa vän.......



Jag är så stolt över min vackra goa setterpojke! ♥



Melwin är världens underbaraste setter, han är helt otrolig...han är som en radar...känner av...och känner in...lugn och fin, lekfull och kelen och den finaste vän man kan önska sig ♥



Den självkänsla du själv utvecklar, ger glädje i alla dina relationer, privat och på jobbet och inte minst i ledarskapet med din älskade hund♥



Livet ska vara öppet, armarna öppna för allt nytt och behagligt som man vill ta till sig <3


 
"Livet är för kort för att slarvas bort. Älska de människor som behandlar dig väl. Glöm, välj bort de som inte gör det. Tro på att det finns en orsak till allt som sker." 

Visst är det så ibland att man nästan utarmar sig själv för att vara tillags till de som står en nära, men upptäcker att .....där finns ingen värdering...."Open the door and you will receive". Bara genom att våga så händer något nytt, nu har jag äntligen vågat öppna en ny dörr där jag samtidigt stänger en annan för att kunna komma vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0