Omtanke, bemötande, lyssna, tillit och harmoni!



Att alltid ha någon att få en go kram av är inte alla som har, en mor, far, syster, bror eller släkting. Närhet, det viktigaste en människa och många djurarter inte kan överleva utan.


Min lilla Melwin har blivit stor pojke - två år och min följeslagare. Han är så gudomligt härlig och kelen, visar sin tillit och ger harmoni, skapar en känsla av lugn i min närhet. Är jag ledsen, kommer han genast och lägger en tass på mig och ger mig sin blick av kärlek.



Här är min lilla Melwin 8 veckor gammal, redan då kunde jag se  i hans blick att vi skulle bli oskiljaktiga vi två :-)
Alla våra underbara promenader där han springer iväg, för att komma tillbaka med jämna mellanrum för att visa att han inte glömt mig, han är så duktig! Här väger han 7 kg och idag en stor setterpojke på 35 kg!



Att vara mamma - att vilja och önska det bästa för sina flickor har funnits inom mig sedan första dagen jag fick veta att jag var gravid. Tre önskade flickor har jag fått, de är fina och de lever de liv som de skapar för sig själva idag. Tre änglabarn som frigjorde sig för att få bli vuxna och visa att de kan stå på egna ben. Nu är det min tur att skapa min nya karriär i yrket med utflygna barn....en ny tid är på väg om än lite krokig i början. Men tre systrar finns för varandra att stötta och skratta ihop i vått och torrt, i sorg och i glädje! Kanske är det så med det där märkliga ödet, jag själv som önskade mig så hett en syster, fick ingen. Nu har jag skapat tre systrar att finna lycka med varandra i livet, det känns underbart! Jag önskar dem all lycka i världen som de bara kan få och skapa och att de känner att de finns där för varandra vad som än händer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0