Skapa och önska....

 

Titta noga på bilen...japp, det är en sådan jag har på min önskelista....och på tal om önskelista....

 

VAD är det som är livet i dess rätta kärna? Är det att få bara vara precis den man vill vara? Möte med människor som ger en glädje i bemötandet? Förtroenden som delas? Upplevelser som delas? Naturen, havet, skogen är mina absoluta favoriter i livet att få vara vid! Dra in luften känna havet, skogen och bara njuta av det där helt kostnadsfria!

 

Livet är som en bilderbok, den talar om vad som hänt och hur nuet ser ut...framtiden vet man inget om! Visst är det skönt? Skönt att inte veta utan få vakna och se vad varje dag har i sina hemliga rum för mej!

 

 

Denna veckan har jag fullt i agendan med möten och en resa till Stockholm! Att starta någon och bli sin egen, är spännande och intressant, myror i magen, tankar som tar form, möten som visar att jag faktiskt är på rätt väg nu! Att ha sig själv som verktyg är en dröm som är på väg att bli verklighet!

 

 

Inte tror jag att jag hamnar i rampljuset för allas blickar, men för mej räcker det med att det jag gör kommer att ge glädje för många och upplevas som en stormvind som kommer in i stiltje.....livet är en storm för många mer eller mindre i olika omfattning...för mej är det lugnet inom mej, som är det viktiga!

 

Nej, nu vill Melwin ut på promenad nytrimmad och nyduschad som han är idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0