Att bli sedd - för den man vill vara och strävat efter att bli!



Ett besök i Stockholm och flera pusselbitar faller på sin plats! En sådan där upplevelse att - oj, han ser mej, han ser mej så som jag önskar bli sedd, det som är jag! Vad kan kännas mer underbart än att någon ser ens inre och visar ATT han ser? Detta handlar inte om kärlek i relation utan om att få jobba med det man brinner för - min passion!

Allt är inte i hamn, men oj så mycket närmare det är! Att få jobba förebyggande, att visa att drömmar finns, att dom är nåbara med rätt verktyg - det är min dröm! Jag är nu närmare min dröm än för bara några dagar sedan, visst tänker jag, har jag blivit lyssnad på nu? Lyssnad på när jag går där vid havet och sänder ut min dröm i mina tankar, ibland hörbart i ord.

Livet är ett pussel, ibland hittar man de rätta bitarna snabbt, och ibland, tar det lite längre tid...men jag önskar att mitt pussel ska finna varje bit så det blir helt och jag blir hel - hel i det jag drömmer om så jättemycket - jobba vidare med människors drömmar - visa dom att de kan bli sanna ...

Nu ska jag gå i säng och drömma mej bort till en skön söderhavsö.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0