Huvudsaken....



En mans frisyr....hur den kan bli "huvudsaken"....

Min morfar...min stora barndomskärlek som sitter i än...hade ett helt underbart härligt hår, tjockt och mjukt och jag fick kamma det precis när jag ville!!! Vilket jag naturligtvis ville så ofta vi sågs få rufsa om i hans hår.

Aldrig hade jag väl då en tanke på att denna njutning av min morfars hår skulle bli "huvudsaken" när jag ser en man?! En mans hår, en mans frisyr, att den ska se inbjudnade och lockande ut, inbjuda till att bli omrufsat och ge njutning åt insidan av min hand.....

Min goa setterpojke, får dagligen massage på sin rygg och nacke....hans underbara päls mellan fingrarna är ren njutning, den är så mjuk och fin.



En frisyr som jag inte klarar av är när det bara finns hår på sidorna eller en man som kammar över håret och skapar s.k. överlägg....men däremot helt rakat har jag inget problem med....



Så, huvudsaken, ja, den vill jag ska vara så enkel som möjligt......och kan kanske bero på att när jag var liten så hade jag en far som hade ett stelhårsprayat hår som man absolut inte fick röra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0