Shoppingrunda kvällstid med flickorna...



Jag har haft en sådan där hemlig, ja, hemlig och hemlig, men en önskedröm...att få gå till shoppingcentrat när det är tjejkväll nu med mina flickor sedan de blivit stora...förut gick vi dit tillsammans, när de var mindre...eftersom de inte kunde gå själv...kvällstid.

Igår frågade jag min Olivia och det tyckte att det kunde vara ok om jag gick med henne och hennes väninna Sara till Valens kvällöppet med lite festligheter....

-Såklart att du kan, det är bara kul att du vill.

- Men, förut har ni tyckt det var pinsamt att gå med sin mamma....

- JA, då ja, men inte nu....

Jag blev så glad, ställde mej i ordning och så gick vi tre iväg....

Vi tog oss till bjudningsbordet med goda snittar och ostbrickor...Cider och annat gott...musik, modevisning och frisyrvisning...härligt och kul...senare så skulle Olivia följa sin väninna till bussen och ville därefter gå hem...jag ville stanna kvar och titta lite till...men jag var så glad...en önskan var uppfylld och njutningen var stor!

Därefter gick jag runt i 1½ timme själv och tittade och fann en fin kjol...strumpor till och nya fina svart höstskor med lite klack...denna kväll var det 20% rabatt och skor skulle jag ha ändå...

Min mobil låg därhemma....

När jag kom hem, var Olivia så orolig...för att det var mörkt ute och att jag varit borta ensam så länge...det där, var en lite ny känsla.....att bli milt utskälld för att jag inte haft mobilen med mej så hon kunde försäkra sig om att allt var ok...hon trodde jag skulle komma hem efter en liten stund...men denna kvinnan...älskar att strosa runt och tittshoppa och shoppa...

kram i kvällen från en lycklig mamma och matte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0