Jag och mina flickor...

En eftermiddag med lite shopping med min ena flicka...och jag kände, oj....så härligt väder...solen skiner och vinden blåser sådär lagom skönt...ingen jacka...bara blus....

Vi tog lite bilder i vår park....och när jag kom hem och la in bilderna tänkte jag, oj...vilka vackra flickor jag har....och jag önskar dem alla all lycka de kan skapa på sin väg...hoppas de får möjlighet att göra precis det som de önskar i livet..jag lär dem iallafall, att ha ett öppet sinne, och tänka positivt...att vara vaken och inte gå omkring med slutna ögon...lyckan kan finnas precis var som helst och när som helst...och när de når den, när man når en lycka...att vårda den och vara rädd om den....så den inte flyr eller försvinner för att man varit oaktsam och slarvig....

"Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få en, än att få en möjlighet och inte vara förberedd."

- Whitney Young Jr.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0