En eller vill man verkligen har flera män??

En eller flera män?? 
Fick ett så roligt mejl, med att det var lite folk på väg som behövde husrum över natten, och att hon uppgivit min adress för logi....och hoppades att det var ok....

När jag sedan såg bilden hon skickade med, skrattade jag stort....
Skickade det vidare till några vänner...men en kvinna missade att skrolla ner och skrev att hon hade lite ont om plats osv osv.
Jag skrev tillbaka om hon skrollat ner och sett vem som kom?

Snabbt fick jag tillbaka...Men, jag förstod inte att det var ett skämt...hon trodde jag blivit galen....

Galen...humm...ja, visst hade det iallafall varit lite galet om jag velat ha flera män på en gång och inte nöjt mej med en...DET var vad JAG tänkte när jag såg bilden...de kvinnor som önskar sig många män, varierande liv med utbytbara män....Jag har alltid varit en enmanskvinna...trogen och lojal...ärlig och rak....när min kärlek tagit slut, har jag meddelat detta, inte lämnat någon man för en annan man...för detta är inte möjligt för mej, EFTERSOM jag inte ens har tanken på någon annan man medan jag är i en relation...

Och ser jag på denna bild...så...en manskropp som en annan...när den är i normal form...och ja, jag önskar en man i normal form som är rädd om sin kropp och form...lite lagom fåfäng...jag har själv alltid vårdat mej själv och min kropp...inget rökande, alkoholintaget är inte stort och inte ofta....ett glas vin dock....är alltid gott i sällskap..
Tränat alltid....alltid intresserad av hur jag mår i mitt skal och absolut hur jag mår i mitt inre, i min själ, har alltid varit viktigt för att....

Hur kan man tycka om någon annan, om man inte kan presentera sig själv som någon värdefull???

Men, EN man är tillräckligt för mej att "ta hand om" på allra bästa tänkbara sätt...ge honom all den njutning jag vill ge just för att han är min.....han ska må som en prins...absolut!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0