Höstkänsla



Min goa Melwin...min underbara pojkhund...är så duktig och jag tycker så mycket om honom och snart blir han 5 månader...den 5 november....han är en stor pojke nu och så så så duktig! Han älskar våra långa promenader vid havet och i skogen...kelstunder och att bara få vara nära och samtidigt vara så självständig och leka, en prathund är han...skäller inte på folk eller dörrknackningar, viftar på sin svans vid möte med människor och djur...sover som en stock sidan om min säng på sin egen sängplats...

En harmonisk och balanserad pojkhund.....som är sötare än sötast....vår familjeälskling...

Hösten...min absoluta favoritårstid.....den är så skön och så vacker....största utgiften är nog värmeljus och ljus....hög mysfaktor....

Spinning...nu äntligen går jag på spinningen igen två gånger i veckan....och HSLMpass där man tränar lår, höfter, rumpa och mage...oj vilken träningsvärk men oj så härligt!! Långa powerpromenader och styrketräning däremellan...får själen och kroppen att älska livet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0